Blogatu - un blogger cu greutate


         Fiecare din noi își dorește să se mențină sănătos și să fie într-o formă bună pentru cât mai mult timp. Dar numai cu ajutorul unui stil de viață sănătos ne vom putea aduce aportul personal în acest sens. Se știe că cei mai importanți factori sunt alimentația, mișcarea și somnul, renunțarea la consumul substanțelor nocive și abordarea unei atitudini pozitive în toate activitațile desfășurate. Un stil de viață sănătos ne va ajuta să rămânem în formă și la o vârstă înaintată.
         Nu este greu să observăm că între noi, oamenii, există diferențe. De-a lungul timpului am învățat însă că nu este benefic să ne comparăm cu ceilalți ci doar cu noi înșine în etape anterioare ale vieții noastre pentru a vedea cât de mult am evoluat. Și pentru că trăim o viață dezorganizată și nu reușim știm să ne organizăm activitățile și timpul, ajungem să ne simțim sufocați de activitățile noastre și căutăm, totuși, să luăm exemplul unor semeni de-ai noștri care au reușit să găsească soluția perfectă pentru a avea un stil de viață sănătos și, astfel, să adopte o atitudine pozitivă în fața vieții.

         Pentru mine, Blogatu a fost un astfel de exemplu. Blogul său complex este locul unde am găsit de fiecare dată cele mai obiective și detaliate review-uri ale celor mai noi gadget-uri. Timp de 11 ani a reușit să se facă cunoscut în lumea online cu ajutorul articolelor sale extrem de apreciate. Dacă vrei să vezi detalii despre modul în care funcționează un anumit produs, este suficient să cauți în categoria Review-uri și Unboxing-uri de pe site-ul Blogatu.ro. Și cu siguranță vei face cele mai bune alegeri pentru că aici vei găsi cele mai interesante detalii despre produsul care te interesează. Eu îl urmăresc și pe canalul de YouTube- TestArea este recunoscută ca fiind cea mai amplă și interesantă emisiune cu și despre gadget-uri.

         Pentru mine Blogatu.ro înseamnă și mai ales motivul pentru o viață sănătoasă. L-am urmărit cu atenție în articolul ,,Cum am slăbit 31 kg în 12 luni fără dietă-7 pași pentru o slăbire sănătoasă” și urmându-i sfaturile am reușit să slăbesc și eu câteva kg. bune. Urmându-i exemplul, am reușit și să mă mențin, pentru că după fiecare dietă pe care am ținut-o, chiar dacă kg. pierdute erau mai multe, în câteva săptămâni puneam totul la loc, spre disperarea mea. Blogatu mi-a arătat că se poate și nici nu este așa de greu: e nevoie de voință și un exemplu bun. Recunosc că eu am avut noroc cu Blogatu! 

         Voi cum reușiți să vă mențineți un stil de viață sănătos?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog