Mi-am propus sa reusesc

  Si-am reusit... am reusit sa te iubesc cum nu credeam... am reusit sa te iubesc cum marea iubeste rasaritul si am ajuns sa te ador la fel cum marea adora sa fie trezita de razele soarelui, cu imbratisarile fierbinti.
Cand te gandesti ca la inceput noptile in doi pareau la fel, sarutul de dimineata nu-l putea inlocui nimic, in doi uitam de noi, de tot ce ne inconjoara, gandeam irational, ramaneam asa ore-n sir si nu realizam cat de repede trecea timpul...

Si-am reusit sa te iubesc cum ghiocelul proaspat iubeste primavara, mi-era dor de tine cum lui ii era dor de lumina soarelui, asa cum el asteapta sa se topeasca zapada ce-l contopeste asa eu asteptam si numarat orele pana vei veni. Asa de gingas si firav asteapta topirea zapezii, venirea primaverii... asa cum dupa fiecare cearta asteptam sa vina primavara in sufletul meu, sa simt din nou ca am renascut, eram la fel de inocenta ca un ghiocel proaspat inflorit care iubeste fiecare raza de soare dar care nu se gandeste ca poate atunci cand se asteapta mai putin vine inghetul. Asa eram si eu... asa eram si noi, traiam cu primavara in suflet stiind ca va urma inghetul, dar nu-mi pasa... nu ne pasa...
Ne asumam riscuri , iertam greseli de neiertat , dar mi-a ajuns... ne-a ajuns...

Si a-nghetat, si-a spulberat speranta ca va veni o zi cu soare, m-am resemnat... ne-am resemnat, nu se mai poate, e mult prea dureros frigul. Ghiocelul firav renunta, se ofileste, sufera, se inchide in bulbul sau asteptand alta primavara sa-l trezeasca la viata....

Si-am reusit...acum ce fac??!!??


Comentarii

Postări populare de pe acest blog