Ce cadouri își doresc bărbații?

Habar n-am ce-și doresc bărbații, în general...
Dar știu cu certitudine ce-și dorește bărbatul meu! 
Este un săgetător norocos (că mă are pe mine alături), sociabil și vesel, care atrage mereu atenția tuturor prin jovialitatea lui, dar și prin orientările lui către anumite scopuri fixe - dacă-și stabilește ceva, chiar nerealist, uneori, își urmează țelul fără abatere. Pe scurt, e supărător de încăpățânat.
Îi place să primească cadouri și e foarte ușor de mulțumit. 
Săgetătorul meu este foarte curios din fire și îi place să primească orice noutate sau obiect la modă, fie el un gadget, un best seller, o invitație la concert sau un accesoriu pe trend. 
Primul meu cadou pentru el a fost un banal darts, tocmai pentru că Săgetătorul este singurul semn al zodiacului care are armă în mâini, fapt ce contravine, însă, naturii sale vesele și sociabile. Cadoul i-a plăcut teribil și e și astăzi un motiv de distracție pentru el.
Îi place foarte mult sportul în aer liber: i-am luat rachete de tenis, o undiță, role, chiar și patine. Pe toate le-a folosit cu plăcere, încercând să fie, întotdeuna, cel mai bun din grup. 
Este mereu sufletul petrecerilor, face glume din orice și aduce buna dispoziție oriunde se află; iubește muzica, mulțimea, culoarea, simte atmosfera și se bucură de toate cu tot sufletul. Cadourile -invitații la concerte, cluburi, la film sau călătoriile sunt preferatele lui. Nu se supără dacă mă îngrijesc eu de pregătirile pentru marea călătorie- deși are o sumedenie de genți de voiaj, se bucură de fiecare dată când primește una nouă, pentru că, spune el, niciodată nu-s destule și, oricum, nu ultimul model, cu tot felul de accesorii și spații de depozitare. Bucuria din ochii lui, însă, la vederea cadoului, mă amețește de fiecare dată de plăcere. Și merită!
Anul acesta am să-i iau un ceas original, personalizat cu un mesaj drăguț de la WatchShop.ro - singurul magazin online din România de ceasuri și accesorii dedicat bărbaților.
https://www.watchshop.ro
Spre deosebire de alte magazine, WatchShop funcționează bazându-se pe modul tipic masculin de a căuta și cumpăra ceasuri: informație completă și relevantă+stocuri serioase cu ceasuri bărbătești 100% originale+o echipă de cunoscători care te poate ajuta să-ți găsești ceasul potrivit stilului de viață, nevoilor și preferințelor tale.
 https://www.watchshop.roEste magazinul perfect pentru toate doamnele care vor să se asigure că găsesc cel mai potrivit ceas pentru soțul sau prietenul lor. Toate ceasurile (peste 9000 de modele) sunt originale, fiind însoțite de un certificat de garanție. Au produse pentru cele mai diverse gusturi și buzunare, pe toată plaja de preț. Pun la dispoziție branduri renumite: Tissot, Casio, Fossil, Sekonda, Suunto, Accurist, Vostok Europe, Festina, Citizen, Junkers, Zeppelin, etc. În showroom-ul din București (soseaua M. Bravu, nr. 251-253, sector 3) poți vedea/ proba ceasurile înainte de ale cumpăra. Dacă nu te poți hotărî, specialiști calificați sunt gata să te ajute să-ți alegi ceasul care ți se potrivește. Dacă ceasul nu-ți place sau soțul primește două la fel, ai și posibilități avantajoase de retur, ceea ce mi se pare destul de Ok.
Voi ce cadouri oferiți bărbaților?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog