Pregătește-ți un mic dejun pe placul tău!




V-am spus că săptămâna trecută am primit un colet frumușel de la BuzzStore!? Cum adică ce e BuzzStore!?

BUZZStore este cea mai mare comunitate de ambasadori de brand din Romania, o comunitate de lideri de opinie (noi, BUZZerii), în continuă creștere, a căror părere contează atât pentru cei cu care intrăm în contact zi de zi în mod direct sau prin rețelele de socializare, cât și pentru dezvoltatorii de noi produse și servicii.

Până acum, peste 10.000 de BUZZeri au primit produse și servicii gratuite spre testare la ei acasă, din domenii precum alimentare, frumusețe, îngrijirea casei, tehnologie, îngrijire personală etc. Am primit și eu, spre testare, gratuit, o mulțime de produse și servicii lansate pe piață. Dacă mi-au plăcut sau nu, mi-am exprimat părerea sinceră prin intermediul site-urilor de socializare, blogului sau în discuții libere cu prietenii, colegii sau familia. Poți intra și tu în comunitatea BuzzStore ca să testezi produsele care ți se potrivesc.

Deci, dacă ești o persoană curioasă și îți place să testezi noi produse și servicii apărute, îți place să comunici cu prietenii direct sau prin internet (rețele sociale, blog), alătură-te comunității BUZZStore aici!

Acum, să vă arăt ce am primit în cutiuță!





Da, noile Nestle Cheerios OVAZ și Cheerios OVAZ, MAR si SCORTISOARA!!! 

M-am bucurat tare mult, mai ales că noi mâncăm cereale în fiecare dimineață pentru că sunt bogate în substanţe nutritive precum fibre, fier, zinc şi acid folic și, în plus, au un conţinut scăzut de grăsimi, iar gustul le face să fie irezistibile. Cele mai sănătoase cereale sunt cele care au un conţinut ridicat de fibre precum fulgii de ovăz sau cei de tărâţă. Sunt mult mai săţioase şi indicele caloric este mai mic. 

Nestle Cheerios OVAZ sau Cheerios OVAZ MAR si SCORTISOARA cu gust de mere si scortisoara sunt o importantă sursa de fibre și oferă combinația perfectă de gust și beneficii. Cerealele se pot combina cu diferite tipuri de lapte sau alternative pe baza de plante, iaurt, miere, seminte fructe pe gustul fiecaruia din familie, chiar și al celor care preferă un gust mai puțin dulce. Mie îmi place, de exemplu, să consum cerealele cu lapte vegetal de orez cu migdale, fără să-i îndulcesc, și să le adaug doar bucăți de fructe proaspete sau uscate. Dacă preferați să-i consumați simpli, fără fructe, îi puteți îndulci cu miere, sirop de agave sau orice alt îndulcitor sănătos.



Noile cereale Nestle nu conțin arome artificiale, ulei de palmier și un necesită timp de hidratare. Prin consumul de cereale sănătoase la micul dejun sunt reduse semnificativ şansele de a dezvolta boli cardiovasculare și, cu siguranță, ne încarcă cu energia de care avem nevoie pentru întreaga zi.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog