Faceți căutări pe acest blog

vineri

Cartea de vizită a afacerii tale


De-a lungul timpului, am avut ocazia să văd mai multe cărți de vizită. Unele mi-au atras atenția prin eleganță sau dimpotrivă, prin extravaganță. Sunt convinsă că și tu ai avut astfel de experiențe. 

Cărțile de vizită- utile în orice afacere

Cărțile de vizită sunt un accesoriu aproape obligatoriu în orice relație de business și nu numai. Ele fac parte din arsenalul primei impresii, alături de ținută, mimică, gesturi, ton și timbrul vocii, atitudinea și comportament, în general. Cărțile de vizită reprezintă cardul business al fiecărei companii cu ajutorul cărora se promovează și menține contactul cu clienții și partenerii sau potențialii colaboratori, ele creionând o imagine ce se dorește cât mai frumoasă și mai atractivă cu putință. Rolul lor este bine definit în marketing pentru că ,,vinde” imaginea noastră, brand-ul nostru personal sau al firmei pe care o prezentăm și reprezentăm. Cărțile de vizită sunt una din metodele de promovare și de realizare a publicității eficiente și, în același timp, foarte simple- schimbul de cărți de vizită putând fi realizat cu orice ocazie, chiar și în afara orelor de program. În definitiv, cartea de vizită este un element al comunicării: ne poate poziționa în spațiu, ne definește statutul și rolurile pe care le îndeplinim în societate, oferind, indirect, informații despre educația, pregătirea profesională, experiența, statutul socio-economic, gradul de asumare a responsabilităților. Este foarte important, deci, ca atât imaginea cât și informația prezentate pe cartea de vizită să arate o imagine a companiei într-un mod cât mai clar și simplu.

Sfaturi pentru o carte de vizită de succes

Indiferent de scopul folosirii lor, cărțile de vizită sunt accesorii utile, practice care denotă un interes ridicat pentru imaginea promovată și un nivel ridicat de profesionalism. Fiind vorba de imaginea companiei, nimeni nu dorește ca informațiile să fie oferite pe un suport care nu este dintr-un material de calitate. Tocmai de aceea, cartonul trebuie ales cu grijă, astfel încât să nu fie nici foarte gros, dar nici subțire iar textura să fie una deosebită. design-ul unei cărți de vizită de succes înseamnă, în primul rând, simetria în care se combină grafica cu textul, astfel încât să se realizeze un echilibru perfect între informație și imagine. Cel mai important sfat pe care îl poate primi cineva în legătură cu un design al unei cărți de vizită este simplitatea ei. Este foarte important ca o carte de vizită să nu fie aglomerată cu imagini, cu informații ce nu sunt utile și care pot distrage atenția unui posibil client. Totuși, informații ca: nume, prenume, adresa de email, site-ul oficial, număr de telefon, de fax și de telefon mobil nu trebuie uitate, acestea fiind scopul principal al cărții de vizită: comunicarea informațiilor de contact clienților sau viitorilor clienți.

URBAN PRINT- echipamente de ultimă generație

Urban Print este recomandarea mea pentru realizarea unor cărți de vizită perfecte. Pe site există numeroase modele, dar există și posibilitatea personalizării, tocmai pentru a arăta interesul și profesionalismul la cel mai înalt nivel. Crearea cărților de vizită este posibilă pentru fiecare oraș de pe teritoriul României, comandarea se poate face și on-line iar transportul cărților de vizită finalizate are loc în cel mai scurt timp posibil. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu