Bucurați-vă de fotbal, că noi...

S-a dus și Euro ăsta...Avem, totuși, puterea de-a glumi!

Dacă UEFA trebuie să introducă regula ,,Nu știi să faci preluare, nu ai ce căuta pe stadion”, nu ne-a, califica nici măcar la Cupa Cupelor, care între timp s-a desființat.

Este meciul lui V. Moldovan, secundul Romaniei, va trebui să pupe el iconițele în seara asta, după ce nea Puiu a făcut câteva afte în partidele dificile de până acum.

Au mai rămas câteva minute până la primul fluier și tot nu am aflat dacă meciul va âncepe de la 3-0 pentru noi, așa cum ar fi normal; că și noi am făcut o concesie: l-am titularizat pe Alibec.

Partida a început, totuși, cu scorul de 0-0, un rezultat bun, ce trebuia conservat.

Avem prima șansă, dar nu datorită lotului, ci fiindcă Victor Ponta ține cu ai lui. Cu albanezii.

Săraci sunt albanezii ăștia, nu sunt înstare să-și cumpere un imn nou de la Moga.

Iar s-a îngrășat Popa. Să bea mai puțină bere și să fumeze mai mult! 

Un albanez, n-am reținut numele, probabil V. Ponta, ratează cu poarta goală.

1-0 pentru Albania. Poate și noi am riscat prea mult jucând cu atacant.

A început repriza a doua. Tătărușeanu a nimerit poarta corectă.

Dacă, prin absurd, am bate Albania, ar fi ca și cum am câștiga la Loto după un cataclism mondial.

Dacă jucam cu Kovesi la închidere, poate că nu ne călăreau albanezii în halul ăsta! Sau poate aveam nevoie de  Khaleesi, ca-n meciul cu Franța.

Mățel a luat galben, nu va juca în sferturi.

Era cât p-aci s-avem o ocazie.

Mai sunt speranțe: s-a accidentat Alibec!

Ar trebui să ne menajăm titularii, peste 4 luni avem meci de calificare.

Când prinde Tătărușanu, ar trebui să se pună gol pentru noi.

Băieții și-au atins obiectivul: să vină primele de la FRF!

FRF a anunțat deja primele pentru tricolori: vor veni acasă, pe jos, din Franța!

Albanezii anunță că vor dona și ei bani pentru Cumințenia Pământului, aflată în poarta României.

Antrenorul Albaniei și-a dat demisia: să bați România cu doar 1-0 e mai mult decât o rușine istorică.

Vești proaste pentru România, șanse minime să ne calificăm: UEFA a decis să meargă mai departe și cel mai prost loc patru!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog