Zorile pe litoralul românesc


Zorile... soarele-mi mângăie ușor trupul obosit și părul răvășit... Și nu vreau deloc să mă trezesc. Mă întorc pe cealaltă parte și-mi doresc să mai visez, să te visez, poate... deși știu că ești lângă mine. Uneori mi-e dor de tine, chiar dacă-mi ești alături. Gândind, poate, că mâine nu vei fi!
Îmi doresc să mai petrecem încă o noapte la mare, noi doi, soarele și nisipul fierbinte. Și nelipsitele tale sandale caraghioase, pe care am ajuns să le iubesc și eu, tocmai pentru că-ți plac ție. 
A răsărit soarele și-n Vamă - câte spirite încinge, câtă nebunie și dor de viață numai dacă-i auzi numele... Vama Veche e iubire, de toate felurile și la tot pasul.
Când eram copilă toate vacanțele mele cu părinții aveau o singură direcție- Neptun, stațiunea cu care m-am identificat și pe care am iubit-o cu adevărat și pe care acum o plâng pentru că văd cât de mult a decăzut. Ne plăcea să ne plimbăm pe jos până-n Jupiter sau Olimp, mai ales dacă erau concerte sau discotecă pe plajă.
Am descoperit Vama datorită ție. Și cu tine o descopăr în fiecare an, mereu alta, schimbată, plină de mister și taine. 
M-am gândit să-ți fac o surpriză și ți-am comandat niște sandale exact cum îți plac ție, de la ZorileStore, magazinul nostru preferat. Dar știi de ce?
Pentru că au o super campanie foarte interesantă pentru clienți- cumperi orice produs de pe site până pe 21 august și, automat, ești înscris într-o tragere la sorți din care vor rezulta trei câștigători care vor merge la Vamă (da, WoW!) cu încă 7 prieteni fiecare. Toți cei 24 de norocoși vor campa în Cortul celor Șapte Simțuri în perioada 26-29 august iar cazarea va fi una specială pentru c-o să fie la Sandalandala, cel mai cool loc de camping din Vama Veche, doar știi.
Te simt cum mijești ochii și-ți cauți pipăind ochelarii pe noptieră. Nu mă mișc, doar ascult pașii tăi repezi îndreptîndu-se spre bucătărie. Apoi aroma cafelei și mirosul pâinii prăjite...
-Te-ai trezit, iubire?! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog