Ești dulce ca Yo!


Astăzi este ziua ta, copile! 
Mi-amintesc ziua când ai venit pe lume cu mutrișoara aceea perfectă, cu mirosul de lapte dulce, cu pielea moale și catifelată, cu zâmbetele gingașe din somn și cu toată fericirea din lume înghesuită în pumnișorii aceia micuți. 
Nu există bucurie mai mare ca atunci când m-am auzit strigată: ,,mama”. Și cred că nici nu există alt cuvânt mai frumos pe lume ca acesta. Deodată TU ai devenit tot universul meu! Tu m-ai învățat să fiu mamă, tu mi-ai arătat cum se trăiește pentru alții, cum să iubești necondiționat.
Te-am asteptat atâția ani și atunci când ai venit în viața mea mi-ai umplut inima de fericire și dragoste. 
Ești tot ce mi-am dorit mai mult de la viață - ești sufletul meu, trecutul și viitorul, împlinirile și toate speranțele mele se află în trupușorul tău micuț. 
Și-mi doresc ca în toate amintirile mele de acum încolo să fii și tu fericită, cum sunt și eu de când ai apărut tu în viața mea. 
Abia aștept să te duc de mânuță în prima zi de școală;
...să-ți cunosc cele mai bune prietene;
... brațele mele să te liniștească după prima deziluzie în dragoste;
... vreau să te văd îndrăgostită și fericită în rochie albă de mireasă;
..și abia aștept să-ți cunosc copiii...

- Mami, ai YO? Azi vleau  silopel de cileșe! și glasul tău mă trezește din visare...

Și mami are ce-i place fetei, are Yo, pentru că siropul Yo este cel mai bun. Și mami știe acest lucru, pentru că și ei îi place Yo! Un păhărel de apă cu o lacrimă dulce de YO, fac ca micuțul meu Univers să danseze de fericire.

-Mami, tu ești dulce ca YO!!!

Mulți părinți și bunici cunosc siropurile de fructe Yo încă din copilărie și îl oferă astăzi mai departe copiilor lor. 
Originare din Austria, siropurile Yo sunt făcute din fructe de cea mai bună calitate, supuse unui sistem de control al calității fructelor extrem de riguros. Anul acesta se împlinesc 60 de ani de la debutul acestui brand atât de cunoscut astăzi. 60 de ani de experiențe din care a desprins tot ce a fost mai bun, a învățat, s-a dezvoltat, s-a perfecționat și, cel mai important lucru, a acumulat experiență.
Yo aniversează 60 de ani prin ,,Yobileum”, creând 2 noi siropri de fructe într-un ambalaj retro. Prin aceste siropuri YO oferă nu doar garanția tradiției, dar și a inovației.

Abia aștept să văd care-ți place mai mult, draga mea! Siropul de coacăze roșii sau YO Fructe albe Multivitamin!?

    Comentarii

    Postări populare de pe acest blog