Unde găsești cele mai bune becuri vintage?


Camera copilului este universul său. Și mi-am dorit dintotdeauna să o pot transforma într-un univers creativ. Pentru aceasta aveam nevoie de câteva becuri mai deosebite. Așa că, timp de vreo lună, am tot căutat prin magazine modele mai deosebite de becuri vintage. A fost imposibil să găsesc ceva care să-mi fie pe plac și care să se potrivească cu decorul și stilul camerei copilului meu. 
Ieri, o prietenă mi-a recomandat magazinul online SavElectro. Nici nu știu cum să-i mulțumesc!!! Aici am găsit exact ce-mi doream: becurile vintage Edison sunt exact ceea ce căutam pentru camera copilului meu. 

De ce am ales pentru camera copilului becurile Edison?


Pentru că tot ce-mi doream era ca spațiul interior să poată exprima personalitatea copilului meu, am încercat să-i creez și un loc aparte unde să se recreeze, să se odihnească după orele de studiu, oferindu-i un echilibru ambiental perfect între lumina artificală obișnuită și momentele în care va dori o armonie cromatică plăcută și liniștitoare. Și tocmai asta face becul Edison prin forma și lumina pe care o oferă, farmecul său nu este dat neapărat de conceptul vintage ci de super-tehnologia de care dispune. Folosind în cameră un bec Edison lucrurile par a fi mai așezate, mai la locul lor, asta datorându-se în primul rând căldurii luminii pe care acest bec o emană în jurul său- în niciun caz o lumină foarte puternică, obositoare, ci o lumină caldă și discretă, care să te facă să uiți instantaneu de agitația unei zile încărcate de studiu sau muncă. Consider că un plus al acestor becuri Edison este reprezentat și de farmecul estetic care este dat de forma filamentului incandescent ce aduce și mai mult aminte de magia primelor becuri realizate înainte de anii 1900. Consumul de energie este rezonabil, având în vedere că nu va fi utilizat ore la rând, ci doar pentru perioade scurte de timp. 

Dacă ești în căutarea unei soluții de iluminare aparte eu zic că merită să acorzi atenție unui bec Edison!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog