Daruri pentru jumătatea mea de veac



Acest articol este despre lecții de viață, este despre curajul de a-ți asuma vârsta, succesul sau eșecul. Este despre curajul de a fi sinceră cu tine în oglindă, despre a spune lumii întregi cine ești, ce vise sau ce așteptări ai și mai ales de la cine. Este despre femeia la 50 de ani și despre arta de rămâne tânără, dinamică și seducătoare.

Trecerea anilor nu trebuie să ne sperie. Curând eu voi împlini 50 de ani și ar trebui să mă bucur de maturitatea mea, de familia și prietenii din jurul meu. Dar societatea contemporană, aflată într-o permanentă căutare de etichete și stereotipuri, vorbește din ce în ce mai des despre o criză a vârstei a doua și despre trecerea complexă către vârsta de 50 de ani. Eu cred însă că va fi o perioadă în care va trebui să înfrunt noi provocări și să regândesc multe din aspectele vieții, ținând cont de mult mai multe aspecte și, mai ales de faptul că în viața mea vor avea loc mult mai multe evenimente. De fapt, cred că orice vârstă este minunată atât timp cât avem o atitudine pozitivă, curajoasă și entuziastă. 

Pentru mine, 50 de ani înseamnă apogeul vârstei de 40. Am văzut și am primit multe în jumătate de secol; sunt puternică, independentă și, cred eu, înțeleaptă. Totuși, mai degrabă aș da foc la buletin decât să-ți spun în față câți ani am, pe bună dreptate, să știi, pentru că și tu vei spune că nu-mi arăt vârsta. Mă și simt mai tânără dar fac antrenament și-mi zic că fac 50 încă de anul trecut, asta doar așa... să mă învăț cu ideea, să nu cumva să am șocuri. Desigur că mă aștept la cât mai multe cadouri care să îndulcească și mai mult această trecere... așa că, dacă are de gând cineva să vină fără cadou, să nu vă mirați că devin irascibilă. E scuzabil, 50 de ani e un prag important în viața oricărui om, darămite a unei femei care trebuie să lase impresia că nu a îmbătrânit nici măcar cu o zi. 


Dar cum paza bună trece primejdia rea, ia haideți să analizăm un pic împreună câteva idei de cadouri pentru femeile de 50 de ani, idei care te-ar scoate din orice încurcătură, oricare ar fi sărbătorita: mama, soție (amantă), șefă sau colegă.
După 50 de ani de încercări de tot felul, femeia a ajuns să știe ce-i place și ce vrea: stilul ei este desăvârșit și o poți complimenta prin cadouri pe măsură: o geantă de piele care s-o întinerească, o haină de blană sau un manson care să-i indice statutul. Nici bijuteriile nu sunt o idee rea, cu condiția să nu fie vreun lănțișor de argint ieftin (cu siguranță mai are acasă câteve zeci); mai degrabă un colier din pietre rare, perle negre sau un inel cu diamant. 
Te poți gândi la hobby-urile doamnei, la ce-i place să facă atunci când prinde vreo trei ore libere... Darurile adaptate pasiunilor sunt de obicei printre cele mai frumoase cadouri, pentru că femeile de 50 de ani nu mai lasă pe mâine distracțiile de care se pot bucura azi. Ele știu că viața e prețioasă și atât de scurtă. Oferă-i, așadar, libertatea de a distra: un city break în orașul pe care și l-a dorit întotdeauna să-l viziteze, bilete la concert sau un kit complet de pictură... Sau...o surpriză! Dar să fie una din cele 597 de puncte de pe lista ei din cap cu lucruri cu care i-ar plăcea să fie surprinsă. Să nu crezi că va plânge duminică seara de emoție că o pui să se îmbrace frumos pentru că i-ai luat bilete la fotbal. NU! Chiar dacă joacă Steaua cu Dinamo pe Național.
Cred că ai înțeles tot ce am vrut să-ți spun! Ideea e că trebuie să te dai de șapte ori peste cap pentru a-i face pe plac doar știi că femeile sunt extrem de pretențioase când vine vorba de un cadou pentru sufletul lor și n-ar lăsa stacheta jos nici să le pici cu ceară (căci s-au călit la cosmetică).

Dar, domnilor, așa cum ciorba de burtă nu de pregătește după aceeași rețeă ca a sarmalelor, nici la cadourile pentru doamne de 50 de ani nu există o rețetă universală care să ne mulțumească pe toate. Pentru că fiecare femeie e diferită, e unică și își dorește ceva anume, ceva special. Fie că ne gândim la surprize, gesturi deosebite, experiențe sau produse de firmă, important este să alegi acel cadou potrivit pentru ea, acela pe care și-l dorea, acela care să o reprezinte, care să se asorteze nu numai cu pantofii ei ci și cu personalitatea. Vei vedea că cele mai dorite sunt acele cadouri pe care nu le poți ambala cu fundă- pentru că femeile au altfel de așteptări la 50 de ani.

Cât despre mine, prieteni, eu vă aștept cu sau fără cadou, pentru că-mi sunteți voi adevărate daruri de la Dumnezeu, cu o Galbenă de Odobești - ediție aniversară, pentru că un astfel de eveniment trebuie celebrat așa cum se cuvine. Anul acesta Galbena de Odobești din gama Vicon împlinește la rândul său 50 de ani. Cu această ocazie Vincon a restilizat eticheta produsului și a lansat o ediție specială prin care să sărbătorească.

Fiți inspirați, dăruiți amintiri și vise împlinite!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog