Device-urile mele preferate  



Când eram micuță credeam că mama iubește calculatorul așa de mult pentru că toți prietenii ei trăiau acolo. :D Cu timpul calculatorul mamei a devenit și prietenul meu. El m-a învățat multe (eheee), ne-am jucat, am studiat și plagit în egală măsură, am călătorit prin lume și ne-am făcut mii de prieteni. Se dezvoltase între noi o ciudată relație de amiciție, cu suișuri dar și coborâșuri (de cele mai multe ori din cauza restricțiilor mamei dar și a ,,îmbolnăvirilor” destul de regulate, de altfel). Cu timpul, însă, nu știu cum și, mai ales, când anume, am uitat că mai există și dacă n-ar fi fost mama să-l mai ,,resusciteze” din când în când, ar sta într-un colț ca o mobilă inutilă și nu tocmai aspectuoasă.

Căci eu mi-am făcut noi prieteni!

Asta pentru că, în ultimii ani, au crescut semnificativ vânzările la gadget-urile care pot îndeplini funcții asemănătoare cu cele ale calculatoarelor, dar care prezintă și anumite avantaje. Desigur, acest lucru nu a însemnat, după cum vă spuneam, dispariția calculatoarelor, însă, în secolul vitezei, cei mai mulți oameni, în special cei tineri, preferă să apeleze la alte aparate pentru a-și îndeplini sarcinile. Ceea ce mi s-a întâmplat și mie, de altfel!

Iată care sunt device-urile mele preferate care au luat locul calculatorului:

1. Laptopul - care este și cel mai apropiat de funcțiile unui calculator clasic, atât prin modul de funcționare, cât și prin prezența elementelor comune precum ecran, taste și boxe. Acestea se bazează pe aceleași sisteme de operare și în privinta capacităților, datorită evoluției rapide a industriei IT, se află pe acelasi loc. Avantajele laptop-ului, însă, sunt numeroase. În primul rând, dimensiunea face ca laptopul să devină preferatul celor mai mulți utilizatori, pentru că ocupă mai puțin spațiu și poate fi folosit în oricare alte locații decât acasă. În al doilea rând, faptul că acesta poate fi transportat cu ușurință oferă tuturor șansa de a lucra sau de a se bucura de functiile acestuia în orice loc!

2. Al doilea device preferat este tableta - un dispozitiv de dimensiuni reduse, care functionează pe baza unui sistem de operare, folosit, în principal, pentru acțiuni care nu necesită o capacitate de stocare sau de procesare foarte mare. Avantajul cel mai mare este, de departe, dimensiunea mult mai redusă pe care o are față de calculator, dar și față de laptop.

3. Iar smartphone-ul, al treilea în ordinea preferințelor mele, a devenit pentru mine indispensabil în ultimii doi ani tocmai pentru că acesta a început să îndeplinească și câteva dintre funcțiile unui calculator. Bineînțeles, că nu este vorba despre capacitatea de stocare sau despre alte operațiuni complexe, dar, pentru verificarea unor documente, trimiterea și primirea e-mail-urilor sau alte acțiuni mai simple, telefonul mi-este de ajutor, mai ales că-mi este și la îndemână mai mereu.

Și pentru că de la an la an gadget-urile acestea devin din ce în ce mai performante, bineînțeles că și prețul acestora crește direct proporțional cu recordurile atinse și invers proporțional cu bunăvoința mamei (a se citi venituri) și șansele de a păstra întreg gadget-ul măcar un an de zile. :D Tot mama m-a scos și din această încurcătură, ca de fiecare dată. Mi-a arătat că e mult mai bine să am grijă de ele și să le protejez cu ajutorul foliilor. Și-n scurt timp mi-am dat seama că utilizarea unei folii de protecție reprezintă, de fapt, un strict absolut necesar.

Aaa, și să nu uit...
Tot mama mi-a mai spus că Smart Protection oferă folii de protecție pentru toate device-urile. Parcă nu prea-mi venea să cred- cum așa!? Chiar pentru toate? Am intrat repede pe site și am găsit, într-adevăr, folii de protecție pentru majoritatea tipurilor de dispozitive existente în acest moment pe piață. Dacă, însă, nu găsești ce-ți trebuie, poți să dai comandă pentru o folie proprie. Cool, nu!? Merci, mama!!! 

Tu câte device-uri preferate ai!? Și, dacă vrei să le protejezi, cu siguranță Smart Protection te va ajuta să-ți găsești folia potrivită!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog