De ce am nevoie de protecție pentru telefon?


Telefonul este un accesoriu nelipsit pentru fiecare persoană. Indiferent de modelul pe care-l deține, de marcă sau de caracteristicile de performanță, toți dorim să prelungim viața telefonului pentru a beneficia cât mai mult de acesta. Eu recunosc că-s nostalgic după Nokia aia de-acum 10 ani, acea indestructibilă și iubită Nokia, pe care și dac-o aruncai pe ciment, intenționat, tot nu pățea nimic. Și aici nu glumesc deloc, tocmai pentru că-s as la ciobit, spart și scăpat lucruri pe obiecte metalice. Spre deosebire de fratele meu care n-a scăpat în viața lui un obiect din mână, indiferent că-i vorba de telefon sau doză de bere :D

Acum, deși telefoanele au evoluat foarte mult din vedere tehnologic, durabilitatea lor a avut tot mai mult de suferit, tocmai din cauza ecranelor tot mai mari, care acoperă, practic, o latură a dispozitivului. Și, indiferent de felul în care sunt construite, ecranele sunt foarte sensibile când vine vorba de impact- se vor sparge dacă sunt lovite și zgâria ușor dacă nu ești foarte atent. Și eu nu suport telefonul nici măcar c-o zgârietură!

Să vă spun și motivul - sunt un mic ,,early adopter” fără diplomă de licență, mai exact, genul căruia îi place să fie printre primii posesori ai unui model nou lansat. Așa că, îmi doresc, desigur, ca și valoarea de revânzare să fie menținută cât mai sus cu putință. Și pentru asta nu există decât o soluție: trebuie să păstrez gadgetul într-o stare impecabilă. Se știe că cei care cumpără produse second hand pun preț pe aspectul vizual chiar mai mult decât pe accesoriile cu care vine acesta.

Personal, fac parte din categoria celor care folosesc huse de telefon, în special pentru că sunt suficient de neîndemânatic încât să mă tem de consecințele scăpării telefonului din mână într-un singur moment de neatenție. Cum arată telefonul, este alegerea fiecăruia. Eu prefer husele personalizate, pentru că țin foarte mult la estetica oferită de carcasă. Îmi doresc un aspect deosebit, unic, să-mi pun în evidență telefonul, nu să-l ascund. Pentru mine e foarte importantă componenta de individualizare, adică modificarea telefonului pentru a se asorta cu personalitatea posesorului. :P Până la urmă, utilizarea unei huse de telefon e și o decizie care ține de preferințele personale, însă nu trebuie uitate beneficiile evidente când vine vorba de protecția gadgeturilor, mai ales că nu implică costuri foarte mari.


Există mii de modele, combinații de culori și forme ce pot îmbrăca telefonul. Nu există niciun fel de limită în ceea ce privește alegerea făcută, de aici și paleta extinsă de modele și personalizări ce sunt prezente pe piață. Eu vă recomand magazinul online Husa Folie Protectie pentru că propune cea mai variată gamă de produse dedicate telefoanelor mobile și tabletelor produse de unele dintre cele mai importante brand-uri ale momentului. În plus, garantează originalitatea fiecărui produs prezent pe stoc, fiecare model fiind realizat în concordanță cu standardele dimensionale ale produsului respectiv.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog