A venit vacanța!!!

Atât vara, cât și vacanța, au venit repede, cu mult zgomot și multă, prea multă căldură. Căldură care ne topește, efectiv. Stăm înghesuiți la umbră și căutăm răcoarea vreunui ventilator sau aer condiționat cu ochii la plăcile și rolele prăfuite care zac prin câte-un colț al camerei.
Așteptăm seara cu nerăbdare, ne facem curaj, ne luăm rolele, skateboard-ul sau bicicleta și ne îndreptăm spre parc. WOW! Respirăm!!! Corpul nostru se bucură de aerul curat și  beneficiem în același timp de o adevărată detoxifiere.
Îmi place să mă plimb cu rolele - nimic anormal (sau poate, DA, la vârsta mea), doar că, uneori, mai fac piruete și nu voit, ci datorită gropilor destul de numeroase din asfalt. Și asta nu dă bine deloc la imaginea mea! Nici nu sunt așa meseriaș și m-am ales deseori cu genunchii juliți. Am tot respectul, însă, pentru cei care fac chestii extreme cu rolele, skateboard-ul sau bicicleta. Sunt fantastici, i-aș privi toată ziua! 
Vine seara și în sfârșit poți să alergi, să mergi cu bicicleta, să te dai cu skateboard-ul, cu rolele, să sari coarda, să joci volei, tenis sau baschet, să faci fitness sau chiar yoga și pilates. Poți să folosești mașinăriile din parcuri la maxim, e gratis, timpul trece mai ușor și te vei relaxa alături de prietenii tăi. Și ce este cel mai important, toți mușchii tăi vor fi foarte fericiți, vei pune pe fugă toate caloriile celor 3 înghețate mâncate pe drum și adrenalina, cu siguranță, va face să te simți foarte bine.

http://www.depozit-online.ro/shop/skateboard-electric
Am și bicicletă, și role, însă îmi doresc din tot sufletul acum un skateboard, dar nu unul oarecare, ci un skateboard electric. Pur și simplu m-am îndrăgostit de jucăria asta! Am un prieten care face naveta cu minunăția asta, nu tu bani de benzină, nu tu aglomerație în trafic, nu tu nervi și protejează și natura. Cel mai mult îmi place că are autonomie mare, deci este ideal pentru mersul la școală/ muncă și-napoi. Apoi, distracția e garantată!

Voi cum vă distrați vara asta?!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog