Cumpără ACTIVIA și hai la concert!


Cei care mă cunosc de foarte multă vreme știu că îmi place să fac sport, să merg la concerte și să joc șah sau scrabble cu prietenii. 

Dar cel mai mult și mai mult îmi place să merg la concerte. Ador concertele! - merg în cluburi, pe stadioane, pe plajă, în câmp, oriunde se anunță vreun concert. După revoluție, nu ratam niciunul! Nu conta cine cânta, eu cumpăram de fiecare dată primele bilete puse în vânzare. Erau artiști care cântau cu sufletul și nu de puține ori plecam de la concert răgușită. Cu timpul, poate și pentru că în România concertele sunt din ce în ce mai numeroase, am ales să merg doar la concertele artiștilor preferați, chiar dacă trebuia să mă deplasez km. buni până la locul evenimentului cu pricina. Și de cele mai multe ori chiar a meritat! Atmosfera de la concerte este inegalabilă: sunetul melodiilor trupei preferate, melodii cântate cu vocile a sute de oameni, îți dau o energie și o stare de bine, mai ceva ca Activia!
Și, apropos de Activia și de concerte...
Știai că Activia oferă două bilete la cele mai dorite concerte ale verii? Tu trebuie doar să spui la care vrei să ajungi. De restul se ocupă Activia! Cumpără un iaurt de băut, înscrie bonul pe Activia.ro sau prin sms la 1772 și poți să fi chiar tu norocosul. 
Particip și eu, că vreau să merg cu prietena mea la Summer Well. Poate avem noroc! 
Voi pe cine-ați vrea să vedeți vara aceasta?!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog